22. 12. 2017.

KUPUSARA



- 500ml punomasnog mleka
- ~570gr mekog brašna
- 8gr suvog kvasca
- 1 kašičica šećera
- 2 kašičice soli
- 250gr butera
- 400gr feta sira
- 5 žumanaca
- crni ili beli susam
- soli za posipanje po potrebi


Zamesiti meko testo u mlako mlekom sa kvascem, so, šećer, brašno, 3 žumanca i  80gr butera. Testo treba da bude meko ali da se ne lepi za prste.

Kada se odmorilo desetak minuta, podelite testo na 7 delova i svaki oblikujte u lopticu. Svaku razvijte oklagijom veličine plitkog tanjira i namašite buterom sobne temperature. Zadnju ne mažete. Ostavite da odstoji 15 minuta pa oklagijom razvijte što više možete u pravougaonik. Po celoj površini namažite feta sir pomešan sa 3 žumanca. Uvijte u ftrudlu i secite na cik kad trouglove da dobijete ali možete da sečete i kao štrudla što se seče, nije toliko bitno. 


Ređati kriške u podmazan pleh. Odozgo svaku namazati sa preostala 2 žumanca i pospite odozgo sa susamom. Ja sam posula i sa soli jer moji sinovi vole slanije.

Peći u prethodno zagrejanoj rerni na 220C. kada ubacite pleh smanjite na 200C. Možda treba  kod nekog na 180C. Moja rerna je slabija ovog puta. Dobila sam nov šporet ali sam skroz nezadovoljna jer rerna nije kao ona prošla.

Ove kupusiće sam pravila pre neki dan i danas ih je bilo, ali uopšte se nisu osušile, testo je bilo meko i posle 3 dana ali sve vreme je stajalo poklopljeno u staklenoj posudi.


Нема коментара:

Постави коментар