11. 12. 2017.

BADEM KOCKE



- korice za rozen tortu
- 200gr šećera
- 400ml sojino mleko
- 40gr tapioka
- 1 kašika kakaa
- 150ml kokosovog ulja
- 200gr mlevenog pečenog badema

Jedan vrlo jednostavan kolač. Pronađen kao torta ali sam ga pretvorila u kolač. Tapioku sam sasvim slučajno zamenila sa gustinom, jer ja ne kupujem puding, već uvek skuvam gustin i dodam šta je potrebno za adekvatan ukus. Ovog puta je tapioka bila u tegli gde je pisalo gustin i tako je nastala neka nova varijanta.

Šećer upržiti na slaboj vatri da ne bi dobio tamnu boju i ukus koji gorči. Kada se sav šećer istopi i dobije finu svetlo braon boju, preliti sa 300ml mleka. Na slaboj vatri i dalje kuvati dok se ne istopi sav šečer.

Ostatak od 100ml mleka pomešati sa tapioka da nema grudvica. Kada se šećer istopio usuti kakao i promešanu tapioka i mleko. Na jako slaboj vatri mešati dok se sve ne sjedini i ne zgusne. Ustvari, skuvali smo sada svoj puding od karamele.

U skuvan puding dodati kokosovo ulje i 150gr mlevenog ili usinjenog pečenog badema. Nisam ga mlela na mašinu za orahe, već sam ga grubo u blenderu usitnila. Ispalo je tako bolje jer se fino oseti badem. Sve fino promešati i toplim filom mazati korice. Ja sam imala za pet korica. Zadnju isto namazati i posuti onim ostatkom usitnjenog badema. 

Ostaviti na hladnom mestu da prenoći i ne pokrivati. Sutradan sam sekla na 3x5cm. Svi su bili oduševljeni neobičnim ukusom. 

Нема коментара:

Постави коментар