13. 11. 2017.

OMLET SA POVRĆEM ZA RUČAK



Još jedan ručak sa celim jajima ali kombinacija drugog povrća. Sada je bilo u tiganju i mnogo je brže nego u rerni. Ovo je bio ručak za dvoje uz dodatak sezonske salate.

- brokuli
- karfiol
- crvena paprika
- žuta paprika
- šargarepa
- crni luk
- so, biber
- beli luk u prahu
- seckano peršin lišće
- maslinovo ulje
- 5 jaja


Dno tiganja je prečnika 21cm. Kao što možete videti na slikama tiganj je prilično pun. Dno je prekriveno povrćem, svega po malo i napunilo se. Svo povrće je bilo iz zamrzivača, osim crnog luka. Namazala sam tiganj sa uljem i u njega poređala 200gr povrća. Ringlu sam uključila na br.3 od mogućih 9. Nisam dinstala povrće, već sam samo htela da otkravi, kako bi se jaja lakše i ravnomernije ispekla. Dok se povrće kravilo, odozgo sam posula crni luk iseckam na kockice i pobiberila sam.


 Jaja sam posolila, ulupala mutilicom i prelila preko celog povrća. Poklopila sam tiganj i ostavila na istoj temperaturi. Pošto je tiganj teflon nije se lepiloza njega ništa, a polago su se jaja pekla. Poklopac je pomogao da se stvori pogodna temperatura u čitavom tiganju, tako da su jaja bila brzo pečena. Povrće je bilo baš kako mi volimo. 

p.s. Isto tako možete i u restrikciji ali bez žumanaca i šargarepe!!





Нема коментара:

Постави коментар