13. 11. 2017.

KANAPEI SA BOBOM



Dugo sam tragala za bobom u gradu gde živim. Nije bilo šanse da pronađem svežeg ili zamrznutog. Sasvim slučajno sam naletela u jednoj radnji, koju drže Kinezi, suv bob ali je na žalost zaista bio toliko star da nije bio lep ukus ni posle dugog kuvanja i skidanja ljuske. Baš kada sam rešila da odustanem, u nekoj drugoj Kineskoj radnji sam ga pronašla u konzervi, skuvan.

- 250gr kuvanog boba
- 1 manji crni luk
- 2 čena belog luka
- 50ml ulja
- sok od 1/2 limuna
- so, biber
- 1 kašika seckanog lišća peršina
- 1 puna kašičica koncentrovanog paradajza


Ovako nekako je mama nama spremala suvi bob u zimskom periodu. Spremila sam ga po sećanju, mada kada ga je zadnji put spremala to je bilo pre četrdeset i dve godine.

 Odlučila sam se baš za ovu verziju, jer je trebalo uklopiti da to bude ručak, a i da može uz to neka salata. Možda sam ja previše sentimentalna ali ukus je fenomenalan. 

Sve sastojke, osim peršina, sam stavila u blender i za par sekundi je bilo spremno za kanapee. Kada sam izvadila iz blendera pomešala sam još sa peršinom. Stavila sam namaz u vrećicu za filovanje torti. Krastavce sam  isekla na pločice uzduž jer je bio prilično mali za kolutove.

Uz kanapee od krastavaca i boba, sam servirala i salatu od svežih šargarepa i španaća.


Нема коментара:

Постави коментар