16. 2. 2017.

PIRE OD KELERABE


Danas sam videla da na nekim fotografijama imam pire od kelerabe i shvatila sam da nisam nikad postavila recept. Pa, evo da ispravim propušteno.

- 3 kelerabe
- puna kašika vlašca
- lovorov list
- suva paprika
- so, biber
- začini

Keleraba mora da bude mlada, da nema vlakna, jer se ona ne raskuvaju prilikom kuvanja. Vlašac sam stavila jer ga zaista obožavam, ali vi ne morate da stavite. Vode sipajte tek toliko da keleraba bude u vodi dok se kuva. Videćete kada će biti skuvana kada je budete probali. Skuvanu kelerabu procediti ali sačuvati malo vode jer će možda zatrebati za regulisanje gustine pirea. Iyvaditi list lovora i suvu papriku. Dovoljno je da ga izgnječite  i dobro promešate ali možete da ga i mikserom izmiksate. U pire sam dodala jos malo crnog i belog luka u prahu.

Moja deca i ja mu nismo našli nikakvu zamerku. 



Нема коментара:

Постави коментар