16. 2. 2017.

HLEB SA ČVARCIMA ZA 15 MINUTA


Danas sam pronašla i ove fotografije i mislim, gotovo sam sigurna da su to moji prvi brzinski hrono hlebovi na foru pečenja za 15 minuta

- 400gr  ražanog brašna
- 100gr čvaraka izblendanih
- 1/4 kašičice soli
- prašak za pecivo
- 300ml vode

Rernu sam uključila na najjače da se greje dok ne sjedinim testo, jer rerna treba da bude već zagrejana onog momenta kad je testo formirano u veknicu. Znači, brašna su nebitna, moze da se stavi i samo jedna vrsta kao što sam ja stavila. Pripremila sam tepsiju i na nju sam stavila papir. Usula sam 300ml vode u sve ostale sastojke i brzo sam mešala rukom da dobijem čvrscu masu kako bi mogla mokrim rukama da oblikujem veknu. U mom slučaju nisam dodavala više vode, bilo je sasvim dovoljno. Odmah sam videla da je to puno testa pa sam brzo prepolovila testo na dva dela i oblikovala dve veknice da se brže i bolje ispeku. Par puta sam pokvasila ruke da bi brzo oformila veknice i dobro ih sa vodom utapkala kao da se igram sa   glinom. Prenela na tepsiju i ubacila da se peku. Tada sam smanjila rernu na 250C i bilo je gotovo za 15 minuta. Izvadila sam iz rerne ali nisam sekla sve dok s enije skroz ohladilo. 

Hlebići su veoma privlačnog mirisa i ukusa. Čvarci su odigrali odličnu ulogu.

Ovi hlebići su ugledali svetlost dana još sada već davne 2014. godine, ali evo tek danas je i recept ugledao svetlost dana.


Нема коментара:

Постави коментар