27. 9. 2016.

PROTEINSKI HLEB za doručak


U borbi za pobeđivanjem gladi sam došla do ideje o ovom hlebu. Mogla sam ga ispeći u rerni da ima izgled hleba ali mene je privukla ova spravica sa interesantnim mapetovcem.

Ugljene hidrate za doručak, pa eto neka bude hleb sa speltinim brašnom

- 2 banane
- 30gr protein iz graška
- 3gr spirulina u prahu
- 250gr kokos kreme
- 1 kašika kale u prahu (lisnati kelj)
- 200gr speltino brašno
- 70ml vode
- malo soli po ukusu




Sve sam mikserom umutila i ostavila da odstoji 1/2h, promešala još jednom i pekla u aparatu za bakin kolač, ali može i u aparatu za tople sendviče. Takođe mođete da izručite smesu u manju modlu za hleb i peći u rerni na 180C dok se ne ispeče skroz u sredini.

Dobila sam 6, a meni je bilo dovoljno 2 za doručak i popila sam 500ml zelenog kašastog soka koji sam isto pojačala sa proteinom od konoplje.


Нема коментара:

Постави коментар