29. 9. 2016.

PIZZA CAK-CAK


Kada čujete "mama gladan sam, šta ma nešto za 1/2h". Prva pomisao mi je bila,  mogla bih pizzu za čas, bez da čekam da se testo sa kvascem digne. Uključila sam rernu na najjače a to je kod mene na 270C

Za testo sam upotrebila:

- 150ml vode
- kašičica suvog kvasca
- malo soli i šećera
- malo ulja
- 4 pune kašike brašna

U mlaku vodu sam usula sve sastojke i dobro promešala. Dobila sam dosta gušću smesu nego za palačinke.


Dok se rerna grejala spremila sam nadev:

- 200gr sira narendala na krupno rende
- 10 listova stišnjene šunke
- 10cm sudžuka nasekla na tanko 
- 100ml gustog domaćeg paradajza
- 10 maslinki naseckala na kolutove
- origano za posipanje

Prečnik unutrašnje strane tepsije je 34cm, tako da se baš dobije velika pizza. Namazala sam je sa uljem, testo izručila na sred tepsije i vlažnim dlanom širila testo prema ivicama. par puta sam morala da kvasim dlan jer je testo bistro ali ne dovoljno da se može samo raširiti po tepsiji.

Namazala sam odozgo paradajz, preko paradajza rasporedila stišnjenu šunku, odozgo posula naerndan sir, a preko svega toga rasporedila sudžuk i maslinke. Posula origano i ubacila u rernu.

Rernu sam ostavila na najjače. Peklo se dok nije dobilo boju koju vidite na fotografijama, a to je kod mene bilo za 10 minuta. 

Eto, zaista je cak-cak, trebalo je 30 minuta za sve radnje. Testo se pokazalo odlično i eto recepta za prezauzete domaćice. Mada na ovaj način mogu i deca da spreme takođe bez problema.

Naravno vi možete da stavite nadev koji vama odgovara ili šta trenutno imate u frižideru, kao što sam i ja pravila sa namirnicama koje sam imala. 


Нема коментара:

Постави коментар