30. 9. 2016.

HELJDOPITA SA KONOPLJOM I BUNDEVOM


Imala sam od svega po malo ali ipak sam dobila predivnu pitu.

- 6 listova heljdinih kora (~250gr)
- manji komad bundeve
- 200ml seme od konoplje
- 1 puna kašika prah od konoplje
- 5 velikih urmi

Nisam se setila da izmerim komad bundeve koji sam upotrebila ali uglavnom bilo je dovoljno da narendanu imam da pospem po svim listovima.


Kore su bile prilično vlažne pa ih nisam mazala vodom, fino i lako su se zavijale. 

Rernu sam uključila na 220C da se zagreje dok ne završim sa nadevom.

Bundevu sam narendala na krupno rende. Urme sam sa malo vode blendala dok se nije skroz dobila tečna smesa. Urme, bundevu i seme konoplje sam pomešala i na svaku koru rasporedila podjednako smesu. Odozgo sam posipala konopljin prah i zavijala pitu. Poređala sam ih u pleh i odozgo namazala vodom. Kada sam stavila da se peku smanjila sam temperaturu rerne na 180C. Peklo se 45 minuta. Tako moja rerna radi, a vi obratite pažnju koliko to treba da bude kod vas u vašoj rerni.


Najverovatnije da za većinu ova pita ne bi bila dovoljno slatka ali meni je bilo sasvim dovoljno jer i bundeva sama po sebi ima slasti, a urme su dovoljno dopunile slast.

Ova kombinacija je zaista neobična i prepuna proteina. To mi je i bio cilj da se obezbedim sa proteinima za doručak kako ne bih imala problema sa glađu.

Po svemu sudeći biće ovoga za 3 doručka.


Inače da iskoristim priliku, da kažem koju reč o mom napredovanju sa buđenjem leptina. Zadovoljna sam kako se situacija odvija. Ako vodim računa kada i šta unosim od namirnica bude sve u redu. Na primer juče sam imala predivno grožđe i preterala sam, tako da sam jutros ugledala +0,4kg Sama sam kriva i danas sam se potrudila da ne napravim istu grešku. Uglavnom vidim šta mi pomaže a šta odmaže, pa se tako i učim svakodnevno u hodu. 

Нема коментара:

Постави коментар