12. 6. 2016.

SMOOTHIE NA KAŠIKU



U poslednje vreme volim da ručkam moj smoothie na kašiku, nekako imam osećaj kako da sam prešla na neku drugu ishranu. Nije loše za promenu da se makne monotonija, ako se uopšte pojavi.

Najviše od svega u vezi ovog spremanja hrane je za mene taj što svaki, ali svaki obrok, dobijem drugačijeg ukusa i to me mnogo raduje. Srećna sam do su mi se do sada svi ukusi dopali, ni jedan nije bio promašen i nadam se da će tako biti do daljnjeg.


- 1 mango
- 1 slatka sočna jabuka
- 3 šljive zrele
- 1 prezrela* banana
- 1 velika prezrela* breskva
šolja jack fruit**
- 1/2 kašikice spiruline u prahu
- 1 puna kašika protein u prahu od graška
- 300ml vode


Sve fino blendati, a vode polako dodavati u zavisnosti koju gustinu želite. 
Naravno možete odmah dodati 1/2 litre vode da bude bistrije kako bi mogli popiti.

Ukus je bio prilično sladak jer je svo voće bilo baš zrelo u krajnjem stadijumu.

prezrela* - kada napišem prezrela, mislim na ono voće koje je dostiglo vrhunac zrelosti i slasti, a ako bi se ostavilo do sutradan sigurno bi prokislo. To je moje najdraže voće jer za mene nema boljeg ukusa od prezrelog voća...

jack fruit** - kupim ga već očišćenog i spakovanog. Prodaju ga zamrznutog i rado ga koristim za smoothie

Нема коментара:

Постави коментар