11. 5. 2016.

WRAP - kako ih spremiti


Neko je već tako fino i slikovito opisao postupak sa rižinim papirom da je meni samo preostalo da malo skratim verziju i naznačim od koga sam preuzela, a preuzela sam sa sajta " A Kitcen box "   

Rižin papir za kuhinju je napravljen od rižinog brašna i vode. Ne znam baš kako se dolazi do njega ali imate da ga kupite u svim prehrambenim prodavnicama. Cena mu je neznatna ako se uzme u obzir da u jednom pakovanju bude bezbroj listića.


Pre nego počnete sa punjenjem i zavijanjem, treba rižin list spustiti u toplu vodu (kao što vidite na fotografiji) na nekih 10 sekundi da omeknu.


Listovi sada budu skroz mekani kao da je u pitanju sveže zamešeno testo. Kao što vidite na fotografiji, samo ga izvadite iz vode i sačekate koji sekund da se ocedi voda. Tada ga stavite ili na radnu površinu ili dasku ili kuhinjsku krpu i punite ih po želji.


Za punjenje ste naravno sve ranije pripremili. Sve je stvar ukusa šta će te upotrebiti od namirnica. Kod mene je to kombinacija povrća i semenki, a bude tu i voća.


Eto, to bilo to! Veoma brzo i jednostavno, a toliko interesantno i zanimljivo. Uz ove zamotuljke možete da obavite kompletan obrok. 

Postavljaću moje varijante zamotuljaka, pa ako se nekom sviđa dobro će mu doći nove ideje.


I za kraj, jedna varijanta zamotuljaka i kako to izgleda kada je obrok potpuno spreman i serviran. 

Ko voli neka izvoli!!


izvor:akitchenbox  

Нема коментара:

Постави коментар