16. 2. 2016.

SPAGETE TIKVICE



Ovo jelo je fenomenalno. Ukusi su se savrseno uklopili. Do sada sam za 3 nedelje samo 4 puta spremala nešto od kuvane hrane. Danas je to bila smeđa riža. U kombinaciji sa rendanim karfiolom i brokoli dobila sam savršen obrok i verujem da će još mnogo puta se pojaviti na mome stolu.

Na drugoj fotografiji se vidi kako izgleda obrok kada ga sve fino promešam posle fotografisanja.

- 100ml nekuvana riže integralna braon
- 1 manja tikvica (zukini)
- 1/2 žute paprike
- 1/2 zelene paprike
- 1 kašika humusa
- 1 šolja rendanog karfiola i brokuli
- 1 kašika maslinovo ulje
- malo himalajske soli
- sok od limuna
- biber, vlašac seckan
- kurkuma


Rižu dobro oprati i skuvati na uobićajeni naćin. Ja je posle kuvanja operem mlazom hladne vode obavezno. Ko smatra da nije potrebno, neka je ne tušira.

Namerno sam parvila kuglice od riže da bi dala ideju da može u više svrhe da se iskoristi. Rižu sam pomešala sa maslinovim uljem, vlašcem, so, biber i dobro sledinila i vadila manjom kašikom za sladoled i ređala u sredinu tanjira. Odozgo sam posula sa kurkumom jer je kurkuma moj omiljeni začin. Samo usput da napomenem da između ostalog je jako dobra za malokrvnost i smatram da je zaista dobro koristiti u svim ishranama i dijetama.

Tikvicu sam isekla na rezaču za šargarepu i dobila sam špagete. Rendani karfiol i brokuli sam pomešala sa iseckanom zelenom paprikom, a posle fotografisanja tanjira, iseckala sam i žutu.

Kao što možete da vidite na fotografiji dobila sam uverljine špagete i zaista je ukus fenomenalan. Najverovatnije sledeći put neću staviti rižu jer je i sa brokuli i karfiol sasvim dovoljno ukusno i daje osećaj da je u pitanju zaista špagete sa mesom.




Нема коментара:

Постави коментар