15. 2. 2016.

SMOOTHIE JUTARNJI


Juče* je bilo 3 nedelje kako sam uplovila u Moj sirovi život . Lako i fino mi ide. Jednostavno se zaista osećam kao da sam se vratila kući. Još uvek istražujem ukuse i kombinacije. Trudim se da koristim mnogo povrća, a voće mi više dođe da dam ukus povrću. Sačekacu da prođe mesec dana, pa ću onda pisati o svim pozitivnim stvarima u vezi zdravlja što mi se svakodnevno dešavaju.

Današnji smoothie je moje otkriće meseca. Toliko ima divan ukus da nemoguće odrediti koje je voće tome doprinelo. To što vidite na fotografiji, to je sve stalo u smoothi. Dodala sam još 200ml mleka od soje, naravno mog domaćeg. Možda se ne vidi dobro na slici ali stavila sam 5 stabljika celera i dve šake španaća i naravno voće koje vidite. Smoothie sam dobila 2 litra 

*Jedna ispravka. Pogrešila sam u datumima. Meni je danas tri nedelje kako sam počela.


Нема коментара:

Постави коментар