24. 1. 2016.

PRVI SIROVI DAN



Koliko sam samo puta pojela voće "umesto" doručka. Oduvek sam obožavala voće i mogla sam živeti samo od voća ali to se nije slagalo sa protokolom i morala sam teškom mukom da jedem i kuvanje.

Sada kada se setim svoga detinjstva i mladosti, još tada sam bila potencijalni sirovnjak ali to nisam znala ni ja, a ni niko drugi oko mene. U detinjstvu su nam preko cele godine bili dostupni jabuke, kruške, grožđe koje se sušilo na tavanu, smokve i šljive koje je moja mama strpljivo sušila na suncu preko celog leta.

Kao dete sam bila užasno "teška" na kuvanu hranu ali zato voća mi nikada nije bilo dosta. Toliko sam volela voće da bi mi uvek bilo žao kada vidim kako moj brat puno baci jabuke i kruške jer on kao da nije smeo da zagrize do korena, a meni su ostajale samo semenke. 

Godinama sam svako jutro za vreme školske godine trčala na autobus sa jabukom u ruci, koju pojedem dok stigne autobus i svi su se uvek čudili kako mogu da jedem jabuku na "prazan stomak". Eto ne znam ni ja kako sam mogla ali eto meni je ta jabuka mnogo prijala i najčešće mi je to bilo jedino što bi pojela dok se ne vratim poslepodne iz škole.

Uglavnom, htela sam da naglasim da je meni voće oduvek bilo najdraža hrana, a odmah zatim i sveže povrće. Zbog toga smatram da ja ne počinjem sa sirovom ishranom, nego sam joj se samo vratila posle mnogo godina. 

Ovo je bio moj prvi zvanični sirovi doručak. Kada sam ustala popila sam litar vode. Uobičajeno je da popijem 1/2 litre vode svako jutro sa svojom terapijom. Možda posle sat vremena sam pojela 600gr mandarina. To je količina koju vidite na fotografiji.


Danas smo moji momci ja bili dugo odsutni od kuće ali nisam imala potrebu za hranom uopste. Možda je to zbog prvog dana , pa na psihološkoj bazi samu sebe sam ubedila da mi je bilo dovoljno mandarina. Kada smo došli kući spremila sam salatu koju vidite na fotografiji.


- bebi salate 10 vrsta
- bebi paradajz
- chia semenke potopljene u vodi
- semenke suncokreta i bundeve
- sušeni brusnice
- maslinovo ulje
- balsamico


Kasnije sam grickala kelerabu koja nije bila baš mala ali je bila mnogo ukusna i sočna. Ne znam da li ću imati vremena da večeram jer je sada več dosta kasno i spava mi se. Mada, planirala sam da jedem barenu braon rizu sa nekim povrćem ali izgleda da neće biti vremena za večeru.

Eto, tako je prošao moj prvi zvanični sirovi dan.




Нема коментара:

Постави коментар