7. 11. 2015.

MINI MONKEY BREAD


- 80gr glutena
- 250gr sitnog sira 2%mm
- 2 kasike pune gustina
- 2 kasike pune protein praha
- 4 kasike ovsenih mekinja
- 2 kasike mleveni lan
- so, malo zacina
- 1 kasika suvog kvasca (moze i svez)
- 1 kasika maslinovog ulja
- 100ml mleka 2%mm




Kvasac sam pomesala u mlako mleko i ostavila da se kvasac podigne. Za to vreme sam u ciniju usula sve suve sastojke i sir. Sa zicom za mucenje sam sve fino izmesala. Kada se kvasac podigao usula sam u suve sastojke i rukom mesila. Na pocetku je delovalo da se to ne moze sjediniti, ali posle nekih minut vremena , se sve fino pretvorilo u gusto testo. Zatim sam sa maslinovim uljem namazala testo i ostavila da stoji sat vremena, prekriveno cistom krpom da testo poveca svoj volumen. 



Dok sam cekala da se testo podigne, dosla mi je ideja da bi mogla nesto napraviti od tog testa da ne budu samo obicne zemicne ili vekna hleba. Imala sam u frizideru mesnu strucu  , a setila sam se mog pleha za Mini Monkey Bread, pa je recept krenuo u tom pravcu.

Mesnu strucu sam isekla na kocke velicine 1,5x1,5x1,5cm, a testo sam kidala velicine ping pong loptice i na dlan ga prstima druge ruke tanjila i u sredinu stavljala kockice mesne struce i sve fino zatvarala kao cuftu i redjala u kalupe za Monkey Bread. Redjala sam dok sam imala testa, tako da sam dobila 30 loptica.



Prvo je stajalo prekriveno krpom na sobnoj temperaturi 1/2h i stavila sam u zagrejanu rernu na 180C. Nisam gledala na sat koliko se vremenski peklo, ali sam pekla dok nije dobilo lepu pecenu boju. Testo je fino naraslo i to me je obradovalo, jer od brasna bilo je samo ovsenih mekinja.

Dobila sam 6 mini hleba i po mojoj racunici mogli bi pojesti 2 u toku dana. Moj dorucak je bio jedan hleb i solja kefira. To je bilo sasvim dovoljno, ne znam da li cu uspeti da pojedem i drugi u toku dana ali ako ne, ostace mi i sutra za dorucak. Znaci da su bas izdasni. Posto sam ja ovo juce pekla, a danas jela, mogu da kazem da su preukusni sutradan jer nemaju od cega da se osuse jer ih sir i mekinje drze vazdusastim.




Нема коментара:

Постави коментар