5. 11. 2015.

EXPRES KOLAČ OD ŠARGAREPE (3 minuta)


Mozda ne bi ni morala da napisem sastav ali ipak da ne bi dolazilo do zabune, evo napisacu sve cega sta je bilo. U levom uglu fotografije se nalaze 3 kasike zajedno da bih vam bolje docarala kolika je kasicica sa kojom sam ja merila. najmanja kasicica je bila merica za djumbir, pecivo prasak i cimet. Najvecom kasikom sam merila mleko, kokosovo ulje i mekinje. Sargarepe je bila kolicina kao dva jajeta.

- 10 beba sargarepe
- 1 jaje
- 1 supena kasika ulja od kokosa
- 2 supene kasike mleka
- 2 pune supene kasike ovsenih mekinja
- 1 malena kasicica peciva
- 1 malena kasicica cimeta
- 1 malena kasicica djumbira
- zasladjivac po zelji i potrebi


Prvo sam stavila u blender mleko, ulje, jaje i sargarepu. Kada se sargarepa skroz izmiksala usula sam u solju u koju ce se peci i dodala ostale sastojke. Promesala da se sve sjedini i stavila na najjace u mikrotalasnu na 3 minuta. Nisam dodavala sladilo uopste jer ce sve to dobiti kompletan ukus kada bude fil dosao.

Kada je kolac bio gotov prevrnula sam solju na odgovarajucu tacnu i ostavila da se skroz ohladi. Zatim sam ga presekla na cetiri dela, mada sam se i sama iznenadila da sam mogla , jer sam mislila da cu moci samo na 3 dela. 

Za fil sam upotrebila regularan tofu zasladjen sa splendom. Naravno , moze da s eupotrebi koji god volite fil. Odozgo sam premazala sa pudingom koji je isto zasladjen sa splendom.
Fil je napravljen od 

- 150gr regularnog tofu
- 2 kasike splende u granulama
- aroma vanile

Smesala sam ih sa zicom za mucenje, a kore sam poredjala na radnu povrsinu i na svaku sam stavila po punu kasiku zasladjenog tofu. Ostavila sam tako da odstoje nekih 15 minuta da bi kore pokupile visak tecnosti iz tofu. Zatim sam sve kore poredjala jednu preko druge i namazala sam sve sa ohladjenim pudingom koji sam prethodno umutila da bi lepse mogla da mazem kolac.

Kolac nije nekih velikih dimenzija ali nas dvoje smo imali dovoljno da se zasladimo, a da nas ne grize savest. Naravno moze da se umesto tofu koristi sir za mazanje koji nije posoljen ni masan i pomesa se sa sladilom koji koristite. Sto se tice premazivanja kolaca, mozete umesto pudinga da ulupate cvrst sneg od belanca i dodate sladilo, pa sa time da premazete kolac. Mada jos jednostavnije je da namestite vise fila i sa njim nafilujete kore i premazete kolac odozgo. Sve po svom ukusu i svojim raspolozivim materijalom.







Нема коментара:

Постави коментар