25. 11. 2015.

BUNDEVA KOLAČ (za 4 minuta)


- 1 jaje
- *1 kašika kokosovog ulja
- 1 puna kašika pecenog pirea od bundeve
- 1/2 kašičice pecivo praška
- 2 kašike ovsenih mekinja
- sladilo po ukusu
- cimet po ukus

Nikada nisam volela ukus bundeve, ni sama ne znam zašto. Mislim da ni moja mama nije volela jer se ne sećam da smo morali da je jedemo dok smo bili deca. Jedino sam zavolela da jedem bundevu kao slatku pitu sa tankim korama. Dešava mi se tako da mi miris nekog jela prija ali kada probam ne mogu nikako da prihvatim ukus. Verovatno mi se to dešavalo i sa bundevom. 



Prošle nedelje sam je prvi put kupila i tek danas spremala. Nisam znala šta bih spremila. Danima sam ratmišljala i danas odlučim da je ispecem, pa ću posle videti šta ustvari želim od nje. Oljuštila sam je i isekla na kockice 1x1x1cm i stavila u mikrotalasnu da se peče. Trebalo je 10 minuta da bude ispečena. Da li zbog našeg načina ishrane ili je ona takvog ukusa ali je neverovatno slatka. 

Eto, odlučila sam se za najjednostavniji i najbrži recept. Sve sastojke sam pomesala i stavila u mikrotalasnu 4 minuta na najjače. Posle sam je jela u kombinaciji sa pudingom ukusa čokolade. 

Smesa je takodje idealna za divne meke mafine. Tada treba samo malo da bude gusce i da se peku na 180C dok ne dobiju boju i ne prestane cackalica da se lepi kada zabodete kroz mafini.

Pade mi na um da probam narendanu da je upotrebim sa koricama koje spremam za burek. Mislim da nisam to videla u receptima. Praviću sutra.

*pošto ja ne koristim mnogo mlečne proizvode, pa samim tim ne unosim masnoću i mogu sebi da priuštim tih 10ml ulja. Oni koji ispoštuju 800gr mlečnog od 2%mm oni unose na dnevnoj bazi 16gr masti. Ja ne, jer meni smeta mlečno, pa zato ubacim kašiku ulja.

Нема коментара:

Постави коментар