16. 10. 2015.

LAZANJE DUKAN


Sve se dobro uklopilo, pa cu ipak napisati recept, kako sam ja to radila. Najverovatnije lazanje svi pravimo po svojim nekim navikama, ali evo pokazalo se da sam dobro odradila posao. Sekla sam je prohladjenu da bi fotografije bile bolje. Iskrena da budem, nisam bila sigurna sta ce do kraja biti sa ovom mojom lazanjom, jer nisam tacno znala kako ce se ove palacinke ponasati u tepsiji u rerni sa svim nadevima. Danasnja smesa za korice ili palacinke, je sasvim drugacija od dosadasnjih zbog jednog sastava, a to je gluten. Sve je bilo mnogo lakse i jednostavnije sa dodatkom glutena.

Za ove korice sam upotrebila mnogo toga, ali na kraju je to bio obrok za nas troje, mada je moglo biti i za cetvrtog, nego smo podelili na kraju i to zadnje parce da ne ostaje i da se ne susi.


- 100ml belanca (ili 2 jaja)
- 2 kasike mekinja
- 1 kasika gustina
- 1 kasika samlevenog lana
- 1 kasika glutena
- malo soli
- mleko 2%mm po potrebi 

Prvo sam pomesala sve suve sastojke, pa sam dodala malo ulupana belanca i onda sam polako dodavala mleko do zeljene gustine. Mleka je islo vise nego obicno jer gluten dosta upija tecnost. Kada sam sve fino umutila, ostavila sam u frizideru da odstoji nekih 1/2h da mekinje i gluten upiju tecnost. Pekla sam ih na tiganju 26cm precnika. Dobila sam 9 palacinki, ali su moji momci pojeli 4, tako da sam pravila lazanju samo sa 5 palacinki, ali ne bi ni trebalo vise staviti.


Za nadeve sam upotrebila

- 400gr mlevenog mesa
- 1 veci luk
- 1/2 litre gusceg soka od paradajza
- so, biber
- oregano

Prvo sam luk isecen na kockice dinstala na vodi posoljen, pa sam dodala meso. Kada je meso promenilo boju, dodala sam biber, oregano i jos malo soli. Zatim sam dodala paradajz i sve zajedno se krckalo na slaboj vatri 20 minuta.

Zatim sam napravila preliv od sira. U blender sam ubacila 
- 100ml belanaca (ili dva jaja)
- 200gr sitnog sira
- mleka po potrebi
- so


Sve sam izmutila da dobijem guscu masu sa kojom mogu da mazem po koricama i na kraju da namazem gore preko nafilovanih lazanji.

Neizmenicno sam filovala kora+saft od mesa+preliv od sira. Sve tako dok nisam potrosila kore. Odozgo sam namazala sa prelivom od sira i stavila u zagrejanu rernu na najjace i ond aje smanjila na 200C. Peklo se 20 minuta.



Нема коментара:

Постави коментар