30. 10. 2015.

ČUDOTVORNA SUPA


- 300ml vode ili supe
- 1/2 kasicice kurkume
- 1 kasicica seckanog lisca persuna
- 1 kasika maslinovog ulja
- vegeta ili nesto drugo
- biber, crni i beli luk u prahu

Kada voda provri, skloniti je sa ringle i dodati ostale sastojke. Posolite po ukusu. Posto supu treba "posrkati" sto topliju, vodite racuna da s ene ohladi previse, jer oda nece biti zeljenog efekta.

Pitate se sta sam smislila sa ovom kombinacijom i zbog cega je ova supa specificna. Vecina nas ima probleme sa opstipacijom (zatvorom) kada smo u nekom rezimu ishrane. Desava se da sve sto cujemo da ce pomoci mi isprobavamo. Mogu slobodno da kazem da spadam u one osobe koje jos malo toga nisu probale. Kod mene bude takvih kombinacija, da bi se neka druga osoba onesvestila od kontra reakcije, a meni apsolutno ne deluje. Takodje mi se desava da nesto novo kada probam deluje jedno vrlo, kratko vreme i onda opet "Bogu dusu, Bog je nece". 

Trenutno je ovih dana moj cudotvorac bas ova supa (juha), pa sam resila da sa vama podelim recept i nadam se svim srcem da ce i nekima od vas pomoci. Znaci, sve sto treba da uradite , je da "posrcete" sto topliju supu. Nebitno u koje vreme ali najbolje deluje u jutranjim satima umesto toplog caja ili kafe. Neka vas ne brine ukus, predivnog je ukusa i zaista se ne bi osramotili da je pred mladence postavite. Kurkumu ne verujem da neko ne voli jer ona u normalnim kolicinama ne menja ukus hrani, a ovde u kombinaciji sa maslinovim uljem i ostalim zacinima se savrseno uklopila. 

Pa eto, kome je dozlogrdilo neka proba, moze samo da dobije, ne moze nikako nista izgubiti.

p.s.smatram da glavnu ulogu preuzima maslinovo ulje u toploj supi...




Нема коментара:

Постави коментар