11. 9. 2015.

ZOBENE HRSKAVE FLEKICE


Danas sam saznala za njih u dukan grupi i morala sam odmah da ih spremim jer su mi po sastavu mnogo obecavale. Posto smo sin i ja zajedno na proteinima, spremila sam vecu kolicinu, da imamo oboje za dva dana. Nisu izneverile moja ocekivanja jer sam i ocekivala da ce bas ovakav ukus biti.



- 8 kasika zobenih mekinja
- 4 kasika mlijeka u prahu
- 4 jaja
- 4 kasicice cimeta
- 2 kasike mlevenog lana
- malo soli



Ja sam dodala na svu ovu kolicinu i lan samo zbog problema sa opstipacijom. Zakljucila sam da sva ova kolicina nama ce trajati duze nego samo dva dana, tako da cu sa lanom i mekinjama napraviti kompenzaciju, tako da ce se u jednoj porciji naci manje nego 1/4 žlice lana.
Jaja malo izmutiti viljuskom, dodati ostale sastojke, peći na masnom papiru na 200C/10'. Zatim izmrviti prstima i ostaviti u rerni da se prosuši. Susila sam ih na 100C/30' . Kada su se skroz ohladile stavila samih u kutiju sa poklopcem na sobnoj temperaturi. 



Pomesala sam sa jogurtom flekice pre nego sam posla na spavanje i u jutro su bile fantasticne. Moj sin je to jutro samo prelio sa mlekom i tako ih jeo, isto je bio prezadovoljna.

Ne znam ko je prvi osmislio flekice, ali evo ja mu se zahvaljujem ovim putem jer su zaista odlicno otkrice za nas koji volimo bas ovako nesto.




Нема коментара:

Постави коментар