27. 9. 2015.

BAMIJA SA PILETINOM


- 300gr bamije  
- 300gr piletine
- 1 veci ljubicasti luk
- so, biber, zacini
- 1 puna kasicica seckan vlasac
- 1 kasicica aleve paprike

Bamiju sam kupila zamrznutu, tako da nisam imala nista oko nje da radim. Luk sam iseckala na kockice i prodinstala posoljenog na vodi. Zatim sam dodala meso na kockice. Upotrebila sam samo meso od bataka. Zacinila sam sa biberom, crni i beli luk u prahu. Dok se meso dinstalo dodavala sam pomalo supe koju sam imala od kuvanog povrca. Kada je meso skoro bilo gotovo dodala sam i bamiju sa kasicicom vlasca i alevom paprikom. Promesala, jos malo dolila supe i brzo je bilo gotovo jer je bamija bas mlada.

Mnogo je ukusno i zaista mi se dopada kako god da je spremim. Moji momci ne vole bamiju, ali ne umeju ni da mi objasne zasto je ne vole. Mozda na kraju odustanu i zavole je.

******************************
I danas je bila bamija sa piletinom ali sam imala svezu bamiju. Prvo sam joj posekla peteljke i oprala je. Stavila sam je u prokljucalu posoljenu vodu sa malo sirceta da kuva 15 minuta. Procedila sam je, isprala nad mlazom hladne vode, i isekla na 3 dela. Dalje sam radila sa njom kao i u gornjem receptu, ali sam ovog puta napravila bistrije.



Нема коментара:

Постави коментар