30. 7. 2015.

RIZI BIZI



Opet jedno staro provereno jelo. Znam da svi znaju da ga spreme, ali eto, neka stoji i ovde, pa neka se nadje, ako nekom ipak zatreba.

- 300ml skuvanog graska
- 300ml skuvane sargarepe
- 300ml skuvanog kukuruza
- 600ml skuvane rize
- 1 puna kasika seckano zelen lisce
- so, zacini
- 50ml ulja

Kukuruz kupim gotov skuvan. Prvo skuvam zajedno grasak i sargarepu. Kada je grasak skuvan, onda procedim. Sargarepa ne mora da bude skroz skuvana, nista joj nece biti, ali grasak treba da bude skuvan. Zato se orijentisem prema grasku. U toj vodi u kojoj su se kuvali grasak i sargarepa u nega skuvam rizu. To je moja dugogodisnja navika, a smatram da je tako riza ukusnija. Kada se riza skuvala procedim je i operem je mlazom hladne vode da joj zaustavim kuvanje, da se ne bi raspala.

Sve sastojke uspem u ciniju i pazljivo sve promesam.

Ova kolicina koju sam ja napravila je bilo za 4 odrasle osobe, koje su dosle gladne sa gradilista. Uz rizi bizi su isle svinjske snicle. Razmisljala sad da bi trebala postaviti recept kako pravim i snicle, jer svako ima svoj neki sistem, a za moje snicle uvek svi kazu da su savrsenog ukusa.



4 коментара:

  1. Kakve ovo jelo ima veze sa hrono ishranom?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mirjana, pa nije na hrono. Postavljeno je na stranici "VAN DIJETE".
      Svi su recepti rasporedjeni po stranicama.
      Pozdrav

      Избриши
  2. Kad se otvori početna stranica bloga ne piše ništa u kojoj je kategoriji. Ne bi bilo loše da to ispravite nekako. Ja Vas inače pratim po hrono. Srdačan pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Mirjana.
      Jednostavno nisam razmisljala da neko gleda tako recepte. Smatrala sam da se udje u stranice, pa se onda usmeri prema receptu.
      Ja sam cak sklonila naslovnu stranu kao vodic, ali se ona ipak pojavljuje kao pocetak. Pisacu pored naziva recepta da nije hrono, jer drugo ne mogu nista da ucinim, a da se ipak vidi.
      Pozdrav i svako dobro!

      Избриши