6. 5. 2015.

PITA GUZVARA SA HELJDINIM KORAMA



Dosao je kraj i nasim mukama kada su kore od heljde u pitanju. Nije da ih ja ne umam napraviti i sama. Cesto ih rado razvijam na masinu za testeninu i budu tanke i ukusne.

Danas sam u prodavnici ugledala domace kore od heljde u vakuum pakovanju, stigle iz makedonije. Bas sam im se obradovala. To je ono rucno razvlacenje ali manjeg formata i deblje, rekla bih da su blago zapecene. Sledeci put kada ih kupim, uslikacu ih da se vidi kako izgledaju.

Htela sam da pravim od njih pitu savijacu, ali su kore prilicno debele, pa sam se odlucila sa pitu guzvaru.

- 500gr gotovih kora od heljde
- 500gr sitnog sira
- 5 jaja
- 100ml ulja
- 1 casa kiselog mleka
- 1 casa vode
- pakovanje od 500gr spanaca
- 1 prasak za pecivo
- kasikica soli

Sve sastojke sam ubacila u vecu posudu i mikserom umutila. Masa bude prilicno bistra, ali posto su kore dosta deblje od klasicnih, one ce svu tecnost upiti. 
Namazala sam dublju tepsiju sa uljem i oblozila je sa jednom korom, a jos jednu sam ostavila da sa njom prekrijem odozgo pitu. Ostale kore sam jednu po jednu ubacivala u smesu i guzvala ih rukama kako bi se ravnomerno natopile. Ostavila sam ih ~5 minuta da upiju tecnost i zatim sam smesu jos jednom promesala i ravnomerno rasporedila u tepsiju, a odozgo stavila koru koju sam ostavila za pokrivanje. 

Pekla sam u zagrejanoj rerni na 200C dok gornja kora nije dobila boju, zatim sam smanjila na 170C i proveravala tako sto sam u sredinu zabadala drvenu cackalicu. Ne znam bas tacno koliko je vremena proslo ali svako ce po svojoj rerni znati kako treba da postupa.

Mislim da nista drugo ne bi ni moglo sa ovim korama da se radi osim da bude pita guzvara, jer su prilicno tvrde, ali prilikom pecenja fino upiju tecnost i budu bas ukusne.

Vanrestriktivni doručak i složeno jelo. Ne više od 2-3 puta mesečno. Dve vrste mlečnog su  dozvoljene u vanrestrikciji, a kombinacija mlečnog i jaja spada u složena jela


2 коментара:

  1. Анониман7.5.15. 02:11

    Naleteh na Vas Dnevnik trazeci recept za pitu od heljde. Jedan komentar sam vec bila ispisala ali nesto nije bilo u redu sa serverom, mozda ce Vam se komentar pojaviti dva puta. Pa da ponovim: Dnevnik Vam je divan, fotografije izvrsne i zahvalna sam Vam za postavljanje jelovnika u restrikciji. Pocela sam sa hronoishranom pre nedelju dana, samoinicijativno i bez knjige, prikupljajuci informacije u internetu. Vas Dnevnik ce mi biti jedan od bitnih stozera. Pozdrav i nadalje puno uspeha zeli Vam Gordana Daleore

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Gordana ja se izvinjavam ali bila sam ubedjena da sma vam odgovorila jos onaj dan kada je stigao vas komentar. izvinjavam se ali izgleda da stvarno nesto taj dan nije bilo u redu sa slanjem komentara.

      Zahvaljujem vam se mnogo na recima pohvale. Ako bilo sta mogu da vam pomognem stojim vam na raspolaganju.

      Srecno i uspesno sa hrono ishranom

      Избриши