19. 3. 2015.

HLEB U JAJE



Ostalo vam je starog hleba i ne volite ga jer se osusio?! Mozda ste se cak i uzeleli "hleba u jaje" i mogli bi spremiti namenski svez hleb da vam se nadje za tu vrstu obroka. Ja nisam danas imala starog hleba, ali sam spremila svez hleb iz mikrotalasne OVDE  , da bi mogla da spremim ovaj recept.


- osusene kockice hleba iz mikrotalasne 
- 3 jaja ili 150ml belanca 
- 100ml mleka 
- zacini


Kada se hleb ispekao u mikrotalsnoj, ostavila sam ga da se skroz ohladi, zatim sam ga iseckala na kockice, izrucila u tepsiju i stavila u rernu na 100C da se isushi. Moram priznati da sam svoje kockice mogla i pre izvaditi iz rerne, ali znacu za sledeci put.


Nista lakse i brze od ovog divnog dorucka. U ciniju izmutiti jaja sa zacinima po zelji i dodati mleko. Promesati i ubaciti susene kockice hleba. Sacekati par minuta da hleb upije svu tecnost, promesati jos jednom i izruciti u odgovarajucu posudu. Ja sam pekla u silikonskoj tepsiji precnika 22cm, tako da sam dobila debljinu odgovarajucu da moze sve lepo da se ispece. Pekla sam u zagrejanoj rerni na 210C dok nije dobilo finu zlatnu boju.

Samo da napomenem, kada stavljate hleb u rernu da se pece, ne bi trebalo da ima viska tecnosti.

Meni je ovo bio divan dorucak sa jogurtom 2%mm. Nisam bila gladna do kasno popodne.


Нема коментара:

Постави коментар