8. 2. 2015.

PROJA SA SPANACEM



Svakim danom me odusevljava proizvod nasumicnih ideja. Ne stizem da pregledam recepte drugih clanova na ovu temu, pa samim tim ne znam da li se ponavljam sa receptima. Meni jednostavno naviru ideje kada otvorim fijoke od frizudera, pogledam cega ima i ideje se radjaju. Tako je jutros nastala ova predivna proja za dorucak. 


- 2 jaja ili 100ml belanca
- 75gr spanaca zamrznutog
- 2 kasike ovsenih mekinja
- 50gr sitnog sira 2%mm
- 1/3 kasikice praska za pecivo (p.z.p.)

Opet nisam stavila so, ali vi ako hocete mozete. Laja sam razmutila zajedno sa otkravljenim spanacem, zatim dodala mekinje sa p.z.p. i na kraju ubacila na sir. Usula u silikonsku posudicu dimenzije 20x10cm. Pekla sam na 220C dok nije dobilo boju i dok nije prestala testo da se lepi za cackalicu. Mozda sam pekla ukupno 20 minuta.

Eto, to je bio moj dorucak. Uz to sam imala i kiselo mleko. Ova kolicina je bila za mene dovoljna da obavim dorucak u okviru pravila.



2 коментара:

  1. Da se ne zbune oni koji su u restrikciji. Mešanje dva mlečna proizvoda nije po pravilima. Ne bi trebalo jesti i kiselo mleko.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dekorativni materijal za cestitke hvala Vam što posećujete moj blog. Ovo je bio recept za dukan dijetu, jer je meni blog podeljen na više stranica za ishranu. Tako da je od toga došlo do pojavljivanja i kiselog mleka. Mada, ja sam gledala na to da je u pitanju samo 50gr sira i to je za mene bilo kao začin na svu tu količinu, jer je i kiselog mleka meni bilo dovoljno 50ml jer ja to samo pokvasim proju da je lakše progutam :) Ovo je pisano pre skoro 4 godine i stvarno sam imala savršene rezultate, tako da na mene nije negativno uticalo to malo kombinovanja.
      Lep pozdrav i svako dobro Vam želim <3

      Избриши