11. 10. 2014.

TESTENINA SA SIROM I PRZENOM SUNKOM



- 12ogr speltine makarone
- 100gr domaci mladi sir
- 100gr proprzena barena sunka

Vrlo brz i ukusan dorucak za spremanje. Testeninu od dozvoljenog brasna skuvati po uputstvu na ambalazi. Za to vreme iseckajte na kockice stisnjenu sunku ili neku domacu, pa proprzite na tiganju.

Kada je testenina skuvana procedite je na cetku. Ne ispirajte je i ne prelivajte vodom. Samo je procedite. Ispiranje i pranje testenine posle kuvanja, to vazi z aneke druge dijete gde ne bi trebalo da se unosi mnogo UH. 

Procedjenu testeninu uspite u tanjir, preko testenine pospite sira koliko volite i preko sira uprzenu sunkicu. Uz to mozete paradajz. Predlazem paradajz jer meni se dopada bas on sa ovom kombinacijom


2 коментара:

  1. Анониман25.8.16. 10:52

    Ali opet zabune..
    na svim sajtovima o pravilima hrono tokom restrikcionog perioda, stoji da se izbegava testenina, a nakon njega moze da se konzumira tokom dorucka i to samo integralna!!!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam najbolje razumela celu rečenicu. Odgovoriću to što sam razumela. Testenina je dozvoljena kao i burek i hleb i palačinke i krofne i mahini ali naravno sve u hrono pravilima ....
      Kao što možete videti moj recept je postavljen pre 2 godine i bio je potpuno tada u to vreme u hrono pravilima. Pravila se menjaju iz dana u dan. Ja mogu samo da kažem da smo moj sin i ja imali fantastične rezultate i tada smo bili u tim hrono pravilima iz tih dana...
      Ne znam koji su to svi sajtovi koje vi pratite ali isto tako zavisi od kojeg je brašna testenina. Ako u toj testenini nema zabranjenog brašna, ne vidim zašto bi bio problem napraviti testeninu ili hleb ili palačinke ili mafine....
      Znam da moj blog nije greška i da moji recepti nisu greška a dokaz su rezultati moga sina i mene. tada sam sve vreme bila u kontaktu sa hrono centrom dr Ana Gifing i oni su mi u svemu pomagali jer ne živimo u ex yu.
      Takođe bih i vama preporučila da budete sa njima u kontaktu jer svima odgovaraju na pitanja upućena e-mail.
      Pozdrav

      Избриши