18. 10. 2014.

PISKOTA KORA



Ovog puta mi je ovako bilo i brze i interesantnije. Ako bas volite da pravite piskote recept ce te pronaci OVDE 

- 4 jajeta
- stevija
-100 brašna
- 1/2 p.z.p.
- aroma vanile

Mozete i da racunate po onom nasem sistemu, koliko jaja toliko i kasika brasna. Radi preciznosti, bolje je da pise u gramima. Ja sam od 4 jajeta ima za dva patispanja (kore). Nase rerne su velike, pa sam mogla obe odjednom da pecem. Pekla sam ih na tepmeraturi od 180C dok nisu dobile lepu boju. Izvadila sam ih i stavila na resetku da se ohlade. Kada su se ohladile skroz, vratila sam ih u rernu tako na resetku i stavila na 100C da se isuse skroz. Uspelo je, cak su mi boljeg ukusa od onih kupovnih jer nisu toliko slatke.

Ako vas bude interesovao i recept za tiramisu tortu sa ovim piskotama, moci cete ga naci OVDE 

Нема коментара:

Постави коментар