20. 10. 2014.

PARADAJZ SUPICA



Brza i ukusna supica od paradza. Ako imate svoj domaci paradajz kuvani, onda je to vec skoro gotova supica. Kao dete sam uspevala da na brzaka utolim glad kada dodjem kuci iz skole. Posto sam prva dolazila kuci, morala sam prvo da spremim za tatu, brata i mene nesto za rucak, tako da nije bilo izvodljivo da prvo rucam. Paradajza kuvanog smo uvek imali jer nas je jos mama naucila da ga pijemo vrlo cesto. Kasnije kada je mama umrla i kada je kuvanje preslo u moju nadleznost, ja sam za sebe osmislila da kada dodjem iz skole na brzaka popijem toplu supicu a to mi je najvise prijalo sa paradajzom. 

- 2dl paradajza
- seckanog suvog persuna
- malo naribanog belog luka
- biber

Paradajz ugrejem i ostale zacine promesam i sa zadovoljstvom popijem. Meni je to bilo dovoljno dok ne skuvam rucak za sve nas, a uz to se i pokazalo da je za mene zdrava varijanta, jer na moju veliku srecu ja nikada nisam bolovala ni od jedne virusne prehlade, bez obzira sto su svi oko mene redovno imali svoje dane u prehladi. 

Ako nemate svoj kuvani paradajz, odlicna varijanta je i onaj koncentrovani, jer sa njim mozete da spremate sebi gustinu koju vi volte, a mozete da upotrebite dozvoljenu "vegetu".  

Нема коментара:

Постави коментар