20. 10. 2014.

CUFTICE U PARADAJZ SOSU



Da ne bi ponavljala recept za cufte, pogledajte u ovom receptu OVDE . Za razliku od prethodnog recepta gde se cufte kuvaju u vodi, vi u ovom receptu slobodno kuvajte cufte u paradajz soku. Meni je cak i meso i sos ukusnuje na ovaj nacin jer su uzajamno poprimili ukuse i savrseno se uklopili.

Najvise volim da koristim one sokove od paradajza i povca, pasterizovane, bez konzervasa i drugih aditiva. Ali pre, ranijih godina dok sam kuvala svoj paradajz koristila sam taj. Danas, tek ponekad se iz zabave upustim u spremanje soka od paradajza sa blenderom. 

Kupim najzrelije padarajze i dobro ih operem i ubacim u vrelu vodu da im ljuska pukne da bi ih mogla oljustiti. Izmiksam ih u blenderu i stavim u serpu da provri. Prvo ih pustim da vri dok pena ne nestane i tek onda spustim cufte u njih, i malo posolim. Dok se cufte kuvaju i paradajz polako postaje gusci jer isparava. Pri kraju kad vidim da je dovoljna gustina paradajza dodam jos soli koliko je potrebno i izrendam na sitno rende veliki cen belog luka. kad ga tako svezeg stavim u paradjz zamirisi sve.

Znaci, sos je vas izbor, imate vise varijanti, a vi se odlucite za ono sto je vama najbrze. Zapamtite, nema dodavanja brasna ili bilo kakvih zgusnjivaca, sam od sebe se isto fino zgusne, a mozete da mu narendate tikvicu, isto ce pomoci da se zgusne jer se ona brzo raskuva. 


2 коментара:

  1. Jadranka, I ja sam u cuspajz od kelerabe, da bi ubila malo gorcinu a I dobila gustinu, izrendala jednu tikvicu :-)

    ОдговориИзбриши