22. 9. 2014.

URNEBES



Ovo jelo sam spremila u vreme kada jos nisam dobro shvatila da jaja i mlecno ne idu zajedno.

Pekla sam u maloj tepsiji 20x20cm. Ali nije ni to bas malo, jer treba dosta materijala i za nju da se napuni.

- zukini
- mali paradajzi
- mlada mocarela
- badem mleko
- belanca
- so, biber
- vlasac

Isekla sam na kolutove zukine, paradajz i mocarelu. Redjala sam ih neizmenicno zukin+mocarela+paradajz. Mocarelu sam stavljala tek na svaki 4-5 put jer sam odmah videla da bi to bilo previse sira. Kada sam zavrsila redjanje, umutila sam 150ml belanca sa 100ml bademovog mleka koje sam posolila i pobiberila. prelila sam preko poredjanog povrca i odozgo posula vlasac.

Pekla sam na 220C dok nije belance pobelelo i dobilo odozgo braon boju. Ne znam koliko je vremena tacno proslo ali verovatno je mozda bilo sat vremena jer je trebalo badem melko da ispari i povrce je isto pustalo vodu. Izvadila sam iz rerne i ostavila u tepsiju da se prohladi, kako bi ga lakse i bolje sekla.

Ukus mi se mnogo dopao, ali bolje je kada se ubaci i malo dimljenog mesa da zamirise.

Ovo jelo spada u slozena jela, tako da nije bila greska sto je bilo belance i mocarela. S obzirom da smo jeli tada i nismo ga ponovili, znaci da nije bilo greske u spremanju jer moze ponekad da se sprema.






Нема коментара:

Постави коментар