23. 9. 2014.

NAZDRAVLJE CORBA




Kada sam pocela da pripremam povrce, i videla cega sam sve naseckala, pomislila sam "e, nek nam je na zdravlje". Tako sam i odlucila da dam ime ovom jelu. Uvek mi stvara veliki problem napisati naslov gotovom jelu, a da se ne ponavljam. Nekad mozda naslov zvuci nepovezano, ali to bude moja trenutna misao koja se pretvori u naziv.

Danasnje jelo je trebalo da bude jako i sito jer moj sin ima rucak u skolu, a vecera u 18:30h kada i stigne kuci. Ako nema dovoljno mesa u obroku za rucak, on pocne da oseca glad posle 4 sata od rucka. Isto tako mu ponekad dojade meso i salata i bas zahteva nesto na kasiku. Eto tako je ovo bogato jelo nastalo danas.

- 1/2 glavice kelja
- 500gr mleveno govedje meso
- 1 veliki praziluk
- 2 ljubicasta luka
- 4 cena belog luka
- 1 velika zuta paprika
- 1 solja vlasca
- 1/4 solje zeleni lisca
- 10 susenih paradajza
- 2 susene crvene paprike
- 500ml samlevenog paradajza
- so, biber, zacini
- 10ml ulja


Praziluk ocistiti, oprati i naseckati na kocke (ne mora jako sitno). Staviti da se proprzi na ulju. Dodati na sitno seckan ljubicasti luk. kada se proprzilo ubaciti mleveno meso da se proprzi kako bi se lepo odvojilo od grudvica. Kelj iseci na tanke rezance, papriku zutu na kockice i suseni paradajz iseckati na sitno. Sve ubaciti i nastaviti da se dinsta dok ne spadne kelj. Zatim preliti sa samlevenim paradajzom, dodati i ostale sastojke, ako treba dodati jos malo vode tek toliko da sve ogrezne u vodi. Kadaa provri, posoliti, pobiberiti, staviti u prahu crni i beli luk i sta jos volite od zacina. Ja sam dodala i dva lista od lovora. Corba je skuvana kada je i kelj skuvan jer jedino njemu treba najduze vremena da se skuva. Pustila sam da se malo vise ukuva da bi bilo gusto zbog mlevenog mesa. Najbitnije je da je jelo jako ukusno i da su se svi ukusi bas lepo slozili, a i moj skolarac nije bio gladan, to mi je najbitnije. Dosta je izdasno, tako da smo svo troje imali sasvim dovoljno za svakog.


Ovaj recept se isto nalazi na portalu Magazin Za Sretnu Zenu



Нема коментара:

Постави коментар